Als voice-over spreek ik teksten in voor alles waar jij een stem bij nodig hebt. Van audiovormgeving voor podcasts en radio tot informatieve video’s en audiotours in musea. Ik vind het hierbij belangrijk om als mens te klinken en zo goed mogelijk contact te maken met jou als publiek. Samen zoeken we een tone of voice die goed past bij jouw project. Ik spreek de teksten in in mijn thuisstudio, waardoor ik snel kan leveren. Zelfs binnen 24 uur.

Mijn stem was hier voor het laatst te horen

  • Museum Boijmans van Beuningen
    Een museumbezoek is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Door Boijmans Ongezien en Ongehoord kunnen mensen met een visuele en auditieve beperking ook genieten van een bezoek aan Museum Boijmans van Beuningen in Rotterdam. Voor de tentoonstelling Maritieme Meesterwerken sprak ik de voice-over in voor bovenstaande video. Deze video gaat specifiek overLees verder…
  • Koken zonder kijken (Koninklijke Visio)
    De Google Action bestaat uit twee delen: Een deel met verhalen en een deel met bijbehorende recepten. Deze verhalen zijn ingesproken door medewerkers van Koninklijke Visio en ik heb de navigatie ingesproken. Voor de navigatie heb ik op verzoek een rustige, uitnodigende en gezellige tone of voice gekozen. Dit isLees verder…
  • Kijken met je handen (Escher in Het Paleis)
    Normaal is er weinig tot niets aan te raken in musea, maar dit is juist de bedoeling van de modetentoonstelling ‘Kijken met je handen’. Deze tentoonstelling organiseert museum Escher in Het Paleis in het kader van The Hague Fashion Week. Luister en abonneer via: Spotify | Apple Podcasts | GoogleLees verder…
  • Gipsotheek (muséum Beelden aan Zee)
    Voor museum Beelden aan Zee sprak ik de voice-over in voor hun video over de Gipsotheek. Deze video laten ze zien aan bezoekers van het museum. In de video zie en hoor je een uitleg over wat de Gipsotheek precies is, waar de gipssculpturen voor dienen en hoe het gipsprocesLees verder…

Hoe werkt het?

We bespreken samen de details, zoals:

  • Het soort productie; podcast, radio, video, een commercial, educatief, etc.
  • De doelgroep van je productie: persoonlijk, binnen je bedrijf, voor bezoekers van je bedrijf, lokaal, regionaal, landelijk, internationaal, etc.
  • De tone of voice: vertrouwen wekkend, rustig, enthousiast, meelevend, vrolijk, etc.
  • De lengte van de tekst in woorden.
  • En wanneer het af moet zijn.

Daarna doe ik je een prijsvoorstel. Dit stuur ik je ook altijd op om verwarring te voorkomen. Als je akkoord gaat met dit prijsvoorstel en je tekst hebt opgestuurd, ga ik voor je aan de slag met het inspreken van jouw tekst.

Bij het inspreken van je tekst ga ik er vanuit dat ik de definitieve versie heb. Natuurlijk kan het gebeuren dat na het inspreken blijkt dat bepaalde zinnen niet lekker lopen of de tone of voice niet helemaal naar wens is. Ik ben de moeilijkste niet en zal, als het niet te gek wordt, deze zinnen kosteloos opnieuw voor je inspreken.

Tot slot vind ik het altijd leuk om een kopie van het eindproduct te ontvangen. Op die manier kan ik horen wat het eindresultaat is geworden en jou als klant beter leren kennen. Dit is fijn voor als ik nog een keer iets voor je in mag spreken.

Wat kost het?

Kwaliteit staat bij mij voorop bij het inspreken van teksten. Daarom vind ik het lastig om een richtprijs te noemen. Ik ben echter zeker niet de duurste en ik ga graag voor je aan de slag. Bel, WhatsApp of mail gerust voor een vrijblijvende prijsopgave.